Onderzoek naar kwaliteit Vanhier Wonen: u doet toch ook mee?!

Publicatiedatum: 23-02-2022

Tevreden huurders, daar draait het om bij Vanhier Wonen. Daarom hechten we veel waarde aan het onderzoek dat het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH) voor ons uitvoert. Ook in 2022 zal het KWH onze huurders benaderen met het verzoek om een vragenlijst in te vullen. Dit jaar ziet de vragenlijst er iets anders uit dan dat u gewend bent, maar het blijft belangrijk dat u meedoet. De resultaten van het kwaliteitsonderzoek vertellen ons namelijk hoe onze huurders over ons denken. En die informatie gebruiken we om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Per mail of telefonisch

Huurders van Vanhier Wonen ontvangen doorgaans een e-mail met het verzoek om de vragenlijst in te vullen. Soms neemt het KWH telefonisch contact op. Het komt geregeld voor dat in de avonduren gebeld wordt, dat is heel normaal. Het KWH gaat zorgvuldig met uw gegevens om, en de antwoorden die u geeft blijven anoniem.

Niet tevreden? Vertel het ons!

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening en/of heeft u een klacht? Neem dan rechtstreeks contact met ons op. Samen kunnen we dan naar een oplossing zoeken. Het KWH kan u niet helpen wanneer u een klacht hebt. Zij zijn namelijk niet bevoegd om te bemiddelen tussen huurders en hun woningcorporatie.

Resultaten 2021 bekend

Ook afgelopen jaar heeft het KWH onze huurders benaderd met de vraag om hun oordeel te geven over de prestaties van Vanhier Wonen. Deze feedback hebben zij meegenomen in het onderzoek om tot een eindoordeel te komen. Vanhier Wonen heeft een gemiddeld rapportcijfer van maar liefst een 8,2 behaald en dat is ruim boven de norm van 7 en het landelijk gemiddelde van 7,7. Dank aan alle huurders voor hun deelname aan het onderzoek! We zullen ons blijven inzetten om ook in 2022 zulke mooie cijfers te behalen.

Onderdeel

Vanhier Wonen